niedziela, 14 grudnia 2014

Oferta: MO+MK

Znaczenie:
Mój ogier kryje Moją klacz, a urodzony źrebak należy do ciebie.

Koszty:
Koszt krycia (u ogiera) + koszt stanowania (u klaczy)

Regulamin:
1. Zazwyczaj nie łączę ras moich koni. Jednak jak ładnie poprosicie mogę to zrobić.
2. Formularz uzupełniasz pod Najnowszą Notką!
3. Koszty regulujemy przy odbiorze konia.
4. Jeśli koń wam się nie spodoba napiszcie śmiało o tym. Pomyślimy wspólnie i poszukamy czegoś co będzie zadawalać obie strony.
5. Macie tydzień na wstawienie konia (chyba, że napiszesz do mnie na Gg lub na stajni i podasz sensowny powód)
6. Imię zamówionego konia powinno zaczynać się na pierwszą literę imienia któregoś z rodziców. Na fotografiach nie dopisze AW jednak jest to wymagane, abyście dopisali do pełnego imienia [ czy tam imienia rodowodowego] w jego boksie.
7. Podpisanie fotek przeze mnie nie jest obowiązkowe, jeśli nie chcesz napisz w formularzu.
8. Jak sobie coś ważnego jeszcze przypomnę to dopiszę!

Formularz MO+MK=TŹ:
TWOJE DANE
Ksywka:
Ad. Stadniny/hodowli
Kontakt:

MÓJ OGIER:
Imię:
Rasa

MOJA KLACZ:
Imię:
Rasa:

( WYROBIĆ KARTĘ KRYCIA?:
( WYROBIĆ RODOWÓD?:

TWÓJ ŹREBAK:
Imię:
Płeć:
Opis: [Maść, Predyspozycje, Dorosły czy źrebak, Inne uwagi dotyczące potomka]

UWAGA:
Nie zawsze uda mi się znaleźć takiego konia, jakiego byście chcieli… Wówczas daje konia, który pasuje do pary.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz