niedziela, 14 grudnia 2014

Oferta: Stanówka

Znaczenie:
Twój ogier kryje Moją klacz, a urodzony źrebak należy do ciebie.

Koszty:
Koszt stanowania klaczy

Regulamin:
1. Łączę rasy, jednak w tedy rasa jest mieszana i proszę o tym pamiętać! Nie pisujcie sobie do boksów że np. koń jest rasy Hann. Skoro jedno z rodziców jest np. XX.
2. Formularz uzupełniasz pod najnowszą notką!
3. Koszty regulujesz po odbiorze konia.
4. Jeśli koń wam się nie spodoba to napiszcie śmiało :) coś spróbujemy wymyśleć by obie strony były zadowolone :)
5. Macie tydzień na wstawienie konia (chyba, że napiszesz do mnie na Gg lub stajni i podasz sensowny powód)
6. Imię zamówionego konia powinno zaczynać się na pierwszą literę imienia któregoś z rodziców. Na fotografiach nie dopisze AW, jednak jest to wymagane, abyście dopisali do pełnego imienia [ czy tam imienia rodowodowego] w jego boksie.
7. Podpisanie fotek przeze mnie nie jest obowiązkowe, jeśli nie chcesz napisz w formularzu.

Formularz TO+MK=TŹ:
TWOJE DANE
Ksywka:
Ad. Stadniny/hodowli
Kontakt:

TWÓJ OGIER:
Imię:
Rasa:
Maść:
Wiek:
URH boksu:

MOJA KLACZ:
Imię:
Rasa:

( WYROBIĆ KARTĘ KRYCIA?:
( WYROBIĆ RODOWÓD?:

TWÓJ ŹREBAK
Kto Szuka?:
Imię:
Płeć:
Opis: [Maść, Predyspozycje, Dorosły czy źrebak, Inne uwagi dotyczące potomka]

UWAGA:
Nie zawsze uda mi się znaleźć takiego konia, jakiego byście chcieli… Wówczas daje konia, który pasuje do pary.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz