niedziela, 14 grudnia 2014

Oferta TNM+MK=TŹ

Znaczenie:
Zapładniamy Moją klacz nasieniem mrożonym, które jest z twojej stadniny, a urodzony źrebak należy do ciebie.

Koszty:
Koszt stanowania klaczy

Regulamin:
1. Łączę rasy, jednak w tedy rasa jest mieszana i proszę o tym pamiętać! Nie pisujcie sobie do boksów że np. koń jest rasy Hann. Skoro jedno z rodziców jest np. XX.
2. Formularz uzupełniasz pod najnowszą notką!
3. Koszty regulujesz przy odbiorze konia.
4. Jeśli koń wam się nie spodoba napiszcie śmiało. Coś wymyślimy by obie strony były zadowolone :)
5. Macie tydzień na wstawienie konia (chyba, że napiszesz do mnie na Gg lub stajni i podasz sensowny powód)
6. Imię zamówionego konia powinno zaczynać się na pierwszą literę imienia któregoś z rodziców. Na fotografiach nie dopisze AW, jednak jest to wymagane, abyście dopisali do pełnego imienia [ czy tam imienia rodowodowego] w jego boksie.
7. Podpisanie fotek przeze mnie nie jest obowiązkowe, jeśli nie chcesz napisz w formularzu.

Formularz TNM+MK=TŹ:
TWOJE DANE
Ksywka:
Ad. Stadniny/hodowli
Kontakt:

 DANE OGIERA:
Imię:
Rasa:
URL boksu: (jeśli jest w vircie)
Dokument potwierdzający pobór Nasienia Mrożonego:

MOJA KLACZ:
Imię:
Rasa:

( WYROBIĆ KARTĘ KRYCIA?:
( WYROBIĆ RODOWÓD?:

TWÓJ ŹREBAK
Imię:
Płeć:
Opis: [Maść, Predyspozycje, Dorosły czy źrebak, Inne uwagi dotyczące potomka]

UWAGA:
Nie zawsze uda mi się znaleźć takiego konia, jakiego byście chcieli… Wówczas daje konia, który pasuje do pary, lub jakiego uda mi się odnaleźć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz