środa, 20 września 2017

Wrześniowe ciekawostki

Witajcie serdecznie!
Wiem, że mało kto zagląda do zakładki z aktualnościami, dlatego postanowiłam co jakiś czas dodawać osobną notkę na ten temat.

1. Lista do zrobienia
Ostatnio mało do niej zaglądam, bo przyjechały zupełnie nowe konie i się na nich skupiłam, by ich poprzedni właściciele z dumą mogli powiedzieć - Moje konie? Stoją w Any Win i jest im dobrze! Pracownicy leżą i kwiczą zarówno zakładka jak i ich opisy (są 2 i pół bo z jednego zadowolona nie jestem), reszta jakoś przędzie.

2. Nowe konie!
Tak więc nasz nowo przyjęty (z odmętów pendive) Fanatic Slash otrzymał nowiutki opis (bo poprzedni mi się nie podobał i był za krótki), opis Code Blue z Firenze tez przeszedł metamorfozę, by pasował do naszego stylu, a Secret Name ( z którym nie wiem co będzie, bo dostałam go od Delilah z Firenze a wciąż widnieje w Winter Mists na sprzedaży a nie mam kontaktu z Detalli... Ktoś ma?) ma na razie opisaną historię, a jego boks pojawi się, gdy napiszę mu choć fragment opisu. Co nie znaczy że nie reprezentuje jeszcze nas na zawodach!

3. Osiągnięcia
Na koniec miesiąca zostanie opublikowana notka z osiągnięciami naszych koni. Nie wszystkie są wpisane jeszcze do boksów, jednak staram się by w notkę były wpisane. zapomniałam dopisać osiągnięć z wystawy w Selman Arabians - a było tam I miejsce dla Karamana, jednak poproszę Zafirkę i dostane linka ;)
Dumna jestem też z Fanatic Slasha, który zajął I miejsce w swoim debiucie w skokach GP. Równie pięknie zadebiutował Secret Name (I miejsce w ujeżdżeniu CC2)
W tym miesiącu każdy nasz koń (nie licząc emerytowanego Arestimo) zdobył choć jedno osiągnięcie

4. Treningi
Ostatnio było mało czasu na treningi, gdyż dużo jeździmy po zawodach w różne części świata, jednak nie próżnujemy w tej kwestii.
Fanatic Slash wyjechał wraz ze mną na klinikę skokową do Homestead i będzie ciężko ćwiczył. Co prawda na niższych przeszkodach niż zazwyczaj (gdyż klasa około N) jednak nie może zapomnieć o podstawach i prawidłowej pracy.
Wraz z Rudym zabrałam ze sobą Code Blue i Secret Name, które zaś w wolnej chwili razem z duetem Homestead GNIADYM OGIEREM Impaciente pod Jo będą trenować figury ujeżdżeniowe na poziomie klasy C
Dodatkowo, nie zapomniałam o treningu dla Ruski ani dla Boksi. Obiecuje się sprężyć. Gdybym miała dziś dłużej niż ok.pół godziny lapropa to pewnie jeden bym dzisiaj stworzyła. No trudno.

5. Dokumenty
Niebawem odbędzie się wielkie wyrabianie dokumentów dla wszystkich koni. Mam nadzieje że będą tak wspaniałe jak te które zrobiła Zafirka swoim koniskom. Dodatkowo chcę zrobić akcję chipowania koni.

6. Impreza wrześniowa - przeniesiona na październik
Jak już wspominałam niektórym osobą miała się we wrześniu odbyć u nas mega impreza, jednak tak dużo się działo, że postanowiłam przenieść ją na październik. Mam nadzieje że wówczas nic nam planów nie pokrzyżuje.

7. Konie w pamięci
Nie wiem czy każdy widział naszą notkę z konikami, które dumnie walczyły w naszych barwach i niestety odeszły.
Dojdą tam jaszcze dwa konie ale to jak będzie dłuższa chwila

8. Sklep Selman Arabians
Współpracujemy ze sklepem Selman Arabians, który jest producentem sprzętu głównie dla koni pokazowych. Staramy się o dobrą reklamę, a także staramy się być źródłem pomysłów dla nowych wzorów i kolekcji. Wzamian za to, możemy kożystać ze specjalnego programu rabatowego przystosowanego specjalnie dla naszej stajni.

10. Realia Karenki
Oprócz fatalnego stanu zdrowia, bo wariuje od nagłego ataku alergii, że mogę sie założyć, że większość osób patrząc na mnie na ulicy myśli sobie "co ona taka czewona... Wieszała się? ktoś ją dusił i pobił?" i inne tego typu, no i problemu z pustym portfelem, a nowe czapsy i sztyblety by się przydały, jeśli mam jechać na hubertusa (bo czapsy się na mnie obraziły i w poprzedniej stajni się gdzieś schowały, a niemal 8 letnie buty już wołają o kosz, jednak tak je kocham że naprawiam ile się da) to mam i dobre wiadomości:
Dostałam się na studia pielęgniarskie! Zobaczymy czy mi się ida na nich wytrzymać, ale jestem dobrej myśli ;)

6 komentarzy:

  1. Z tym ze Impaciente to gniady ogier xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cii, coś mi się ubzdurało bo za dużo oglądałam siwych arabków u Zafiry ;p zaraz zmienię ;p

      Usuń
    2. Ja mam French, siwa, ujezdzenie chodzi i nawet była na liście więc może tez dlatego ;)

      Usuń
    3. Aż weszłam zobaczyć, ale nie... Jakiś inny siwek mi zapadł w pamięć - jaśniejszy. No nic, pisałam na szybko jak dziecko które mam tymczasem pod opieką spało ;p

      Usuń
  2. Oooo, gratuluję dostania się na studia! <3 Medyczni studenci, łączmy się xDD
    Dzisiaj przyjeżdżam na szczepienia, a z chipowaniem możemy ogarnąć coś za jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Będziemy Virtualną Elitą Medyczną :D

      Usuń